Published with Blogger-droid v1.6.7
_____________-.-____________
Bilgi; -Kişiler; x,y,z,f,15,fc gibi kafama göre rastgele karakterlerle seçilmiştir. Her kayıttaki x kişisi aynı değildir. -Eğer bir karakter büyük harfle belirtilmiş ise (ör: X) bu, onun egosunun konu içerisindeki büyüklüğünü göstermektedir. -Bir karakter tırnak içerisinde belirtilmiş ise; (ör: "x") bu, iç sesi gösterir ve büyük ihtimalle bana aittir. -Belirtmekte fayda var, benim ego alanımdasınız.
5 Mart 2011 Cumartesi
30 Ocak 2011 Pazar
Birine Gozlerini Dikmek
(Hayir Coraline'daki gibi gozlere dugme dikmiyoruz burda mecaz yaptim.) (bkz: yaziya parantezle baslamak) gecen otobuste kadinin birinin gozlerini hic ayirmadan bana bakmasi sonucunda ben de rahatsiz olup ona baktim bir sure. Sonra hatun hic tepki gostermeyince cebimden ayna cikardim biraz yuzume baktim degisiklik arar gibi. Sonra tekrar kadina baktim o da baska yone bakti. Mal!
Published with Blogger-droid v1.6.6
10 Ocak 2011 Pazartesi
f.ing spy
Sirtini bir yere yaslamadan otobus bekleyememek, yaklasan npclere paranoya icinde bakmak, bir anda gorunmez olacaklar diye israrla beklemek ve otesi...
Published with Blogger-droid v1.6.5
6 Ocak 2011 Perşembe
Nasil elinde anatomi kitabi olan kizin yuzune bile bakmadan dunyanin en guzel kizi oldugu hissine kapiliyorsam, ayni sekilde elinde iphone olan adamin yuzune bakma ihtiyaci duymadan dunyanin en sacma insani oldugi hissine kapilabiliyorum.
Boyle de ozel yeteneklerim var (:
Boyle de ozel yeteneklerim var (:
Published with Blogger-droid v1.6.5
5 Ocak 2011 Çarşamba
Dalgınlık adı altında bir saçmalamaca daha
Bu yeni çıktı dumanı üstünde;
Kardeş uyandır demiştir yatarken 2-3 saat sonra ben de o sırada tf2 oynamak üzere bilgisayara geçtim. Bu kendi kendine uyanınca farkettim ki yaklaşık 6 saattir aralıksız tf2'de Engineer oynuyorum. Neyse dedi "tatlı koysana", dedim "iyi sen geç oyna o zaman yeter bugünlük bu kadar". Mutfağa gittim sallana sallana tatlı koyarken, bir an bir tedirginlik bastı: "Aha ben burda yemek koyuyorum, bilgisayarı ele geçirecek Spy'lar" diyerekten bir koştum içeri, neyse ki kardeşim varmış bilgisayarda. "Emin ellerdeymiş" diyerek rahatladım. Nedense bu durumlarda kendime gelmem zaman alıyor. Tekrar mutfağa dönüp tabağı getirirken aklım başıma geldi.
muhendislik
Mavi pazar arabasini dispanser olarak gormek, surekli bozuk sentry sesi duymak, ingiliz anahtari yokken ellerim bombos moduna girmek, etrafta dispanser yokken tedirgin olmak, her yaklasan takim arkadasina supheyle bakmak, tamamen yikilan aletlere cocugum olmuscesine uzulmek hatta aglamakli olmak…
Published with Blogger-droid v1.6.5
4 Ocak 2011 Salı
sarkimsi
Yormadan sormadan seni sevecegim sadem ve gerisi... cok dalga gecesim var ama nerden tutsam elimde kaliyor. Alaninda bir numara olan bir baska ornegi icin bkz: biri bana gelsin o da sensin bu sarkiyi yazani tdk siksin. O derece!
Published with Blogger-droid v1.6.5
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)