Kardeş uyandır demiştir yatarken 2-3 saat sonra ben de o sırada tf2 oynamak üzere bilgisayara geçtim. Bu kendi kendine uyanınca farkettim ki yaklaşık 6 saattir aralıksız tf2'de Engineer oynuyorum. Neyse dedi "tatlı koysana", dedim "iyi sen geç oyna o zaman yeter bugünlük bu kadar". Mutfağa gittim sallana sallana tatlı koyarken, bir an bir tedirginlik bastı: "Aha ben burda yemek koyuyorum, bilgisayarı ele geçirecek Spy'lar" diyerekten bir koştum içeri, neyse ki kardeşim varmış bilgisayarda. "Emin ellerdeymiş" diyerek rahatladım. Nedense bu durumlarda kendime gelmem zaman alıyor. Tekrar mutfağa dönüp tabağı getirirken aklım başıma geldi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder