4 Ocak 2011 Salı

sarkimsi

Yormadan sormadan seni sevecegim sadem ve gerisi... cok dalga gecesim var ama nerden tutsam elimde kaliyor. Alaninda bir numara olan bir baska ornegi icin bkz: biri bana gelsin o da sensin bu sarkiyi yazani tdk siksin. O derece!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder