Published with Blogger-droid v1.6.6
Bilgi; -Kişiler; x,y,z,f,15,fc gibi kafama göre rastgele karakterlerle seçilmiştir. Her kayıttaki x kişisi aynı değildir. -Eğer bir karakter büyük harfle belirtilmiş ise (ör: X) bu, onun egosunun konu içerisindeki büyüklüğünü göstermektedir. -Bir karakter tırnak içerisinde belirtilmiş ise; (ör: "x") bu, iç sesi gösterir ve büyük ihtimalle bana aittir. -Belirtmekte fayda var, benim ego alanımdasınız.
30 Ocak 2011 Pazar
Birine Gozlerini Dikmek
(Hayir Coraline'daki gibi gozlere dugme dikmiyoruz burda mecaz yaptim.) (bkz: yaziya parantezle baslamak) gecen otobuste kadinin birinin gozlerini hic ayirmadan bana bakmasi sonucunda ben de rahatsiz olup ona baktim bir sure. Sonra hatun hic tepki gostermeyince cebimden ayna cikardim biraz yuzume baktim degisiklik arar gibi. Sonra tekrar kadina baktim o da baska yone bakti. Mal!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder