Bilgi; -Kişiler; x,y,z,f,15,fc gibi kafama göre rastgele karakterlerle seçilmiştir. Her kayıttaki x kişisi aynı değildir. -Eğer bir karakter büyük harfle belirtilmiş ise (ör: X) bu, onun egosunun konu içerisindeki büyüklüğünü göstermektedir. -Bir karakter tırnak içerisinde belirtilmiş ise; (ör: "x") bu, iç sesi gösterir ve büyük ihtimalle bana aittir. -Belirtmekte fayda var, benim ego alanımdasınız.
20 Aralık 2010 Pazartesi
Dalgınlık
Evden çıkıp kapıyı kapadığım gibi tekrar kapıyı elimdeki anahtarla açıp içerde yarım saat anahtar aramak... Hatta stresten eldeki anahtardan ses çıkarmak. Geç kalmamak için fazla uğraşmayım diyip çıkmak... Asansörde anahtarı çantaya koyarken düşünmek, "üff yarım saat elimde tuttum bunu çok pis metal kokacak elim" diye hayıflanmak... Apartmandan çıktığım zaman olan biteni algılamak, sinir olmak... Çok geç basıyor çook.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder