20 Aralık 2010 Pazartesi

Dalgınlık

Evden çıkıp kapıyı kapadığım gibi tekrar kapıyı elimdeki anahtarla açıp içerde yarım saat anahtar aramak... Hatta stresten eldeki anahtardan ses çıkarmak. Geç kalmamak için fazla uğraşmayım diyip çıkmak... Asansörde anahtarı çantaya koyarken düşünmek, "üff yarım saat elimde tuttum bunu çok pis metal kokacak elim" diye hayıflanmak... Apartmandan çıktığım zaman olan biteni algılamak, sinir olmak... Çok geç basıyor çook.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder