21 Aralık 2010 Salı

Cevaplarin şifresi

Evet gecenin 4ünde aydinlanma yaşadim ve…
Son günlerde düşündüm de kitap bana en fazla "Bir yil sonra bunun hiçbir önemi kalmayacak." yanitini veriyor. Daha yakin son günlerimde de "Oh Death" şarkisini sürekli tekrarladiğimi farkedip ve ölümün benim için geciktiğini düşünüyordum. Daha da yakin zamanda da (bu 10dk önce oluyor) bu şarkiyi yaklaşik 6-7ay önce öğrenip yine o zamanlaarda dilime dolandiğini hatirladim. Acaba bana öl geldi de bu şarkiyi duyunca yanliş anlayip canimi ruhumu birakip geri mi döndü? Ya da o gün Death'in tatil günü müydü?
Bir gün boyunca hiç insan ölmese bunu farkeder miydik? Televizyonda çikar miydi? İlk kimin haberi olurdu? O değil de umursayan olur muydu ki?
Neyse… Bir yil sonra bunlarin hiçbir önemi kalmayacak.
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 yorum:

  1. bir yıl sonra evleneceksin ve hiç bir şeyin önemi olmayacak :p

    YanıtlaSil