Bilgi;
-Kişiler; x,y,z,f,15,fc gibi kafama göre rastgele karakterlerle seçilmiştir. Her kayıttaki x kişisi aynı değildir.
-Eğer bir karakter büyük harfle belirtilmiş ise (ör: X) bu, onun egosunun konu içerisindeki büyüklüğünü göstermektedir.
-Bir karakter tırnak içerisinde belirtilmiş ise; (ör: "x") bu, iç sesi gösterir ve büyük ihtimalle bana aittir.
-Belirtmekte fayda var, benim ego alanımdasınız.
24 Kasım 2010 Çarşamba
Rüyalarda
Budur. Daha iyisini görene kadar, rüyalarımın garip olduğu iddiasında bulunmayacağım. evet.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder