Div: Süper gitçen mi?
Esh: Hayır Pazartesi günü sınavım var. Çok severim Seferihisar'ı oysa ki.
Div: Benim de pazar KPSS var. Ben de mandalin yemek için giderdim.
..........
(Ertesi gün)
Div'in annesi: Pazar Seferihisar'a gitçem gelcen mi?
Div: Aaa! festivale miğğ? Benim KPSS var!
Div anne: Aaa yazıık!
evet yazık oldu ama iki kasa mandalinim var an itibarı ile. ^^ ve -.-
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder