Bilgi; -Kişiler; x,y,z,f,15,fc gibi kafama göre rastgele karakterlerle seçilmiştir. Her kayıttaki x kişisi aynı değildir. -Eğer bir karakter büyük harfle belirtilmiş ise (ör: X) bu, onun egosunun konu içerisindeki büyüklüğünü göstermektedir. -Bir karakter tırnak içerisinde belirtilmiş ise; (ör: "x") bu, iç sesi gösterir ve büyük ihtimalle bana aittir. -Belirtmekte fayda var, benim ego alanımdasınız.
9 Kasım 2010 Salı
Başlık
Genelde üşengeç ve unutkan bir insanım. Her an unutabilirim. Paniğe kapılmayın. Derin bir nefes alıp; benim tarafımdan hatırlanınca ya da unutulunca, size giren-çıkan olmadığını tekrarlayın kendinize. Bir de hatırlamaya, düşünmeye üşenebiliyorum ki bu benim doğal yeteneğim. Blog sahibi benim; benim ego alanımdasınız!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder