9 Kasım 2010 Salı

Başlık

Genelde üşengeç ve unutkan bir insanım. Her an unutabilirim. Paniğe kapılmayın. Derin bir nefes alıp; benim tarafımdan hatırlanınca ya da unutulunca, size giren-çıkan olmadığını tekrarlayın kendinize. Bir de hatırlamaya, düşünmeye üşenebiliyorum ki bu benim doğal yeteneğim. Blog sahibi benim; benim ego alanımdasınız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder