23 Kasım 2010 Salı

Cevaplar ve Ben

Arkadaşa yılbaşında bir planı yoksa birlikte kutlama fikri ortaya sunulacaktır ancak samimiyetin neresinde olduğundan ve şehir farklılığı dolayısıyla çekinceye düşülmüştür. Cevaplar Kitabı'nın soktuğu laflara inatla kulak asmayan kahramanımız yine soluğu kitabın başında almıştır;

z: x'e yılbaşında ne yapacağını sorayım mı?
y: Olabilir
z: Birlikte kutlamayı istiyorum sence bu doğru bir fikir mi?
y: Cevap arka bahçede. (kitabın ismini "Kitap'ın Cevapları" olarak değiştirmeyi istemek ama susmak)
z: Bunu evet olarak alıyorum?
y: Tabi ki. (Tabisinde bile ayar var)

----
z: x! Yılbaşında ne yapıyorsun?
x: Kutlamıyorum.

-.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder