z: x'e yılbaşında ne yapacağını sorayım mı?
y: Olabilir
z: Birlikte kutlamayı istiyorum sence bu doğru bir fikir mi?
y: Cevap arka bahçede. (kitabın ismini "Kitap'ın Cevapları" olarak değiştirmeyi istemek ama susmak)
z: Bunu evet olarak alıyorum?
y: Tabi ki. (Tabisinde bile ayar var)
----
z: x! Yılbaşında ne yapıyorsun?
x: Kutlamıyorum.
-.-
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder