Not: Adama ne oldu bilmiyorum.
Published with Blogger-droid v1.6.5
Bilgi; -Kişiler; x,y,z,f,15,fc gibi kafama göre rastgele karakterlerle seçilmiştir. Her kayıttaki x kişisi aynı değildir. -Eğer bir karakter büyük harfle belirtilmiş ise (ör: X) bu, onun egosunun konu içerisindeki büyüklüğünü göstermektedir. -Bir karakter tırnak içerisinde belirtilmiş ise; (ör: "x") bu, iç sesi gösterir ve büyük ihtimalle bana aittir. -Belirtmekte fayda var, benim ego alanımdasınız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder