10 Aralık 2010 Cuma

Rüyalarda…

Gece Asli'nin yanindan dönerken kaldirimdan yürüyorum. Vitrinlere bakiyorum falan. Elimde de cüzdanim var sigara alcam herhalde bilmiyorum. Derken bir motor geçmek üzere sağ arka tarafimdan. Elimdeki cüzdani alcak diye düşünüyorum ve geçerken bir hamle yapiyor. Hazirlikliyim ya, cüzdani elimde çevirip dodge atiyorum. Crit success olmali ki adamin dengesi bozuluyor ve önümdeki bir dükkana giriyor motorla. Durup bakiyorum bir süre, sonra "Benim compassionum en fazla 2'dir boşver" diyip mutlu mutlu yoluma devam ediyorum.
Not: Adama ne oldu bilmiyorum.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder