24 Kasım 2010 Çarşamba

Hey sen burnu egosundan da büyük şehir! Ne kadar daha deneyeceksin canımı yakmak için? Acımadı işte acımadı işte! Uğraşma benimle yorulursun, tükenirsin. Ben istediğimle kavga edebilirim öğrenemedin hala. Seni dengim olarak bile görmüyorum haberin olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder